BADEM KURABİYE VE NİKAH ŞEKERLERİ...

BADEM KURABİYE VE NİKAH ŞEKERLERİ...
Badem Kurabiye Ve Şeker Evi Olarak Tekirdağ Çorlu 'da Keçeden Bebek ve Nikah Şekerleri,Şeker Hamurundan Kurabiyeler...

18 Temmuz 2012 Çarşamba

Aşk Kurabiyeleri & Set Kurabiyeler

daha önce aldığım kutulara set kurabiyeler yapmak istediğimi söylemiştim.
4 adet orta boy kalp kurabiyeler ve tüllerle süslediğim hediye kutusuna isterseniz minik kelebeklerde ekleyebiliriz.detaylı bilgi için badem-kurabiyevi@hotmail.com dan alabilirsiniz.
 minik uğur böcekleriyle bu kalpler çok sevimli oldular.
aşk böcüklerine süpriz olsunn...




4 yorum:

  1. Yeni bloğun hayırlı uğurlu olsun.Hayırlı bol kazançlar diliyorum...

    YanıtlaSil
  2. aminnn çok teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. her biri birbirinden güzel olmuş.hayırlı kazançlar olsun inşallah.s,izi izlemey aldım bende beklerim

    YanıtlaSil
  4. çok teşekkür ederim beğendiğinize sevindim.aminnn.
    hemen geliyorum:)

    YanıtlaSil